Kan inte säga att skåpen var väll inte så svåra i sig. Sen kan jag tycka att det var otroligt dumt att ett paket var en sak utan man ibland fick3 paket till ett skåp sen skruvar i en annan påse. Hade vart sjukt mcket smidigare om det var som hos ikea där det ligger ihop. Men kylskåpet och frysen var sjukt just att det inte gick att göra som det stog i beskrivningen utan att snickarn fick göra det efter eget huvud. trodde att det var det som var meningen när man köper vitvarer och all från samma ställe så ska det ju passa
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.