Mest på skoj skickade jag ett väldigt artigt mail till Estwing med länk till videon. En halv dag senare kom ett mail från den svenska agenturen som erbjöd en ny hammare mot att jag skickar in den gamla. Fick även tipset att fila lite på en av klorna för att rubba balansen och slippa sjungandet.
Får återkomma efter att jag slipat lite.
