Får man lägga kulo i kabelkanal. Blir utanpåliggande dragning. Får man sen koppla ihop i kopplingsdosa med FK? Ska vara inomhus i tvättstuga.
 
T tontho78 skrev:
Får man lägga kulo i kabelkanal. Blir utanpåliggande dragning. Får man sen koppla ihop i kopplingsdosa med FK? Ska vara inomhus i tvättstuga.
Nej inte strikt formellt men felet du gör är så lindrigt att du kan bortse från det utan att skämmas för mycket. Du kanske kan använda EXQ istället den kan ersätta kulon om man vill och har lite handlag. Drar du bara eller mest i kanaler passar den bäst.

Du kan koppla dessa mot FK bara använd lämpliga klämmor.
 
GK100 GK100 skrev:
Nej inte strikt formellt men felet du gör är så lindrigt att du kan bortse från det utan att skämmas för mycket. Du kanske kan använda EXQ istället den kan ersätta kulon om man vill och har lite handlag. Drar du bara eller mest i kanaler passar den bäst.

Du kan koppla dessa mot FK bara använd lämpliga klämmor.
OK. Tusen tack för svar
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.