S
Hej alla!

Jag ska ersätta tre trötta armaturer i garaget med Biltemas ledramper. Det är bara N och L som behövs, ingen jord. Så två av uttagen är lätta.
Dock så var en av armaturerna kopplad med två blå (se bild). Hur är tanken att jag kopplar den till den nya armaturen?
 
  • 20260625_145459.jpg
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
  • 20260625_144634.jpg
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
Du sätter ena på L och andra på N. Det är väl elementärt om man har den kunskap som behövs för att byta armaturer i garaget...
 
  • Gilla
Dilato
  • Laddar…
S
Så ena blå på N och den andra blå på L?
Blev osäker och vill dubbelkolla!
 
S
S stefan991 skrev:
Så ena blå på N och den andra blå på L?
Blev osäker och vill dubbelkolla!
Okej, ser nu när jag gräver vidare att man använt en bit blå för den gröna. Problem solved!
 
  • 20260625_151902.jpg
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.