Hej alla!
Jag ska ersätta tre trötta armaturer i garaget med Biltemas ledramper. Det är bara N och L som behövs, ingen jord. Så två av uttagen är lätta.
Dock så var en av armaturerna kopplad med två blå (se bild). Hur är tanken att jag kopplar den till den nya armaturen?
Jag ska ersätta tre trötta armaturer i garaget med Biltemas ledramper. Det är bara N och L som behövs, ingen jord. Så två av uttagen är lätta.
Dock så var en av armaturerna kopplad med två blå (se bild). Hur är tanken att jag kopplar den till den nya armaturen?
Klicka här för att svara


