Hej,
Har aldrig kopplat en Wilo kontakt förr.
Den har snabbanslutning för ledarna med små spakar, men jag får inte in ledarna då jag inte ser ngt hål oavsett hur spakarna står.. På strömbrytare mm så brukar det aldrig vara ngt problem

//WSP
 
  • Gilla
Wheelabrator
  • Laddar…
Ok, kom på det direkt efter inskick. Va bara att böja spakarna lite till..
//WSP
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.