Hej. Har planer att koppla in hide a lite core i fönstersmygen. I och med att jag redan har ett nexa system så skulle jag vilja styra dessa core med nexa också.
Skulle denna rackare funka?
Och då till vilket drivdon? Blir inte klok på det, googlad runt lite men kommer inte fram till ngt.
Jag tänkte att någon kanske gjort liknande?
Med vänlig hälsning
Skulle denna rackare funka?
Och då till vilket drivdon? Blir inte klok på det, googlad runt lite men kommer inte fram till ngt.
Jag tänkte att någon kanske gjort liknande?
Med vänlig hälsning
Hej igen, skulle denna lösningen funka att köra ”core” med nexa? Eller är jag ute och cyklar?
Jag har ju nexa i dom flesta strömbrytarna m.m vore synd att blanda in plajd i detta nu.
Eller finns det någon annan lösning jag missar just med nexa?
Jag har ju nexa i dom flesta strömbrytarna m.m vore synd att blanda in plajd i detta nu.
Eller finns det någon annan lösning jag missar just med nexa?
Klicka här för att svara



