Tjenare!
Är nästan färdig med att montera mitt nya kök.
Längst in mot väggen har jag valt att ha som en bänk man kan sitta på men problemet är att skivan man sitter på hamnar i exakt samma höjd som elementknoppen vilket gör att skivan lutar lite mot den, så jag måste få bort knoppen för att allt ska bli klart. Elementet använder jag inte ändå så det är
Lugnt men vill inte skriva i elementet så vattnet börjar spruta eller liknande
hur får jag bort knoppen utan problem?
Är nästan färdig med att montera mitt nya kök.
Längst in mot väggen har jag valt att ha som en bänk man kan sitta på men problemet är att skivan man sitter på hamnar i exakt samma höjd som elementknoppen vilket gör att skivan lutar lite mot den, så jag måste få bort knoppen för att allt ska bli klart. Elementet använder jag inte ändå så det är
Lugnt men vill inte skriva i elementet så vattnet börjar spruta eller liknande
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Blev att jag kopplade bort det gråa regleringshuvudet. Termostaten ställde jag på 0 innan jag gjorde detta men den kanske går på fullt ändå?
Blir en provisorisk lösning tills jag får kopplat om rören lite längre bort från bänken och sätter dit ett nytt element
Blir en provisorisk lösning tills jag får kopplat om rören lite längre bort från bänken och sätter dit ett nytt element
Klicka här för att svara
