Hej Radiator vvs är just nu hos oss på ett försäkrings jobb.
Och rören de dragit ut o köket och bakom diskmaskin ser ju inte direkt bra ut.
Kan bli lite trångt med diskmaskin framför.
Vad säger ni om denna dragning??
Och rören de dragit ut o köket och bakom diskmaskin ser ju inte direkt bra ut.
Kan bli lite trångt med diskmaskin framför.
Vad säger ni om denna dragning??
Jag brukar ju va lite förespråkare för att betala va de kostar. Men de betyder inte att jag förespråkar klåperier.
Anslutningslang på det där sättet är riktigt jäkla dåligt.
Dem kan dra pal, alupex, pex , prisol, ja vad som helst just där o pressa. Men inte det där
Anslutningslang på det där sättet är riktigt jäkla dåligt.
Dem kan dra pal, alupex, pex , prisol, ja vad som helst just där o pressa. Men inte det där
Rör till diskbänk ska ju givetvis komma ut under diskbänken.
Eventuellt droppande koppling ska ju mynna i framkant på diskbänksskåpet via den täta bottnen som är ett krav idag från försäkringsbolagen...
Man kan ju även tänka sig att den täta botten från diskmaskinen även den "skvallrar" om ett eventuellt läckage, men det är lite långsökt.
Jag skulle kräva att dom drar om rören korrekt. Och visa bilderna för försäkringsbolaget... Tankevurpa av någon på ditt VVS-bolag.
Eventuellt droppande koppling ska ju mynna i framkant på diskbänksskåpet via den täta bottnen som är ett krav idag från försäkringsbolagen...
Man kan ju även tänka sig att den täta botten från diskmaskinen även den "skvallrar" om ett eventuellt läckage, men det är lite långsökt.
Jag skulle kräva att dom drar om rören korrekt. Och visa bilderna för försäkringsbolaget... Tankevurpa av någon på ditt VVS-bolag.
Uppdaterad.
Men kännes fortfarande inte ok.
Men så här gjorde de när jag på pekade samt lämna alla soppor på altan och ställde gamla toaletten med smutsvatten på nya heltäckningsmatta på altan trotts man sa till dem att ställa den i gruset.
Och de sa ok på det.
Detta är Radiator VVS västerås
Men kännes fortfarande inte ok.
Men så här gjorde de när jag på pekade samt lämna alla soppor på altan och ställde gamla toaletten med smutsvatten på nya heltäckningsmatta på altan trotts man sa till dem att ställa den i gruset.
Och de sa ok på det.
Detta är Radiator VVS västerås
Här kommer f bolagets svar ( Folksam)
Det är nog faktiskt helt i sin ordning om det inte gick att dra på annat sått. Jag är ingen rörmokare men hör med Radiator lite tycker jag ang vad deras regler och föreskrifter säger. Ett vattenlarm att placera under skåpen kan ju vara en idé…
Det är nog faktiskt helt i sin ordning om det inte gick att dra på annat sått. Jag är ingen rörmokare men hör med Radiator lite tycker jag ang vad deras regler och föreskrifter säger. Ett vattenlarm att placera under skåpen kan ju vara en idé…
Så här blev svaraen från Radiator och sen säger hantverkaren att jag erbjudit svart jobb när vi fråga om han kunde göra en rör dragning.A Anders Hägg skrev:
Låter andra avgöra för hur de vill samarbeta med Radiator
Verktygstokig
· Jämtland
· 27 inlägg
Det verkar ju som du inte visat allt som skrevs i mailen för VD'n. Hur tänkte du där?