Hoj!
Vet någon om Ikeas boaxel fungerar med elfas skenor?
kommer förhoppningsvis i år börja en renovering som innebär nya garderober. Sambon vill ha utdragbara lådor/trådbackar och förstår varför. Dock är jag måttligt sugen på ett system som inte går att komplettera efterhand så att lita på Ikeas nycker vill jag inte. Allt kommer platsbyggas med skjutdörrar så ett elfasystem känns givet. Problemet? Budgeten tillåter inte för ombyggnaden ska rymma att byta riskkonstruktion till golv, lägga golvvärme och flytta en (ickebärande) innervägg. Att ställa paxgarderober istället känns fel men kan vara nödlösning så går alla garderober att slänga ut om den dagen kommer…
kommer förhoppningsvis i år börja en renovering som innebär nya garderober. Sambon vill ha utdragbara lådor/trådbackar och förstår varför. Dock är jag måttligt sugen på ett system som inte går att komplettera efterhand så att lita på Ikeas nycker vill jag inte. Allt kommer platsbyggas med skjutdörrar så ett elfasystem känns givet. Problemet? Budgeten tillåter inte för ombyggnaden ska rymma att byta riskkonstruktion till golv, lägga golvvärme och flytta en (ickebärande) innervägg. Att ställa paxgarderober istället känns fel men kan vara nödlösning så går alla garderober att slänga ut om den dagen kommer…
Fick du svar på detta? Sitter i damma sitts nuC Cicaro skrev:Hoj!
Nu är det några månader sedan jag plockade ner det så jag har inte exakt allt i huvudet men enligt bilderna är det:C caril skrev:
- 5 monteringsskenor 62 cm (horisontella)
- 6 väggskenor 200 cm (vertikala)
- 5 hyllplan 60 cm (varav ett lite hörnstött)
- 18 nätkorgar 60x40x15 cm
- 3 klädstänger 60 cm
- ~35 konsoler
Du har PM!zarkov skrev:
Nu är det några månader sedan jag plockade ner det så jag har inte exakt allt i huvudet men enligt bilderna är det:
Nypris drygt 3800 kr. Även skjutdörrarna är till salu, 4 st Ikea Skytta 77x196 cm med skenor och Mehamn paneler vit/ek. Skenorna är anpassade för en öppning om 3 m. Nypris ca 7000 kr. Allt finns i centrala Varberg.
- 5 monteringsskenor 62 cm (horisontella)
- 6 väggskenor 200 cm (vertikala)
- 5 hyllplan 60 cm (varav ett lite hörnstött)
- 18 nätkorgar 60x40x15 cm
- 3 klädstänger 60 cm
- ~35 konsoler
Klicka här för att svara