Ska börja isolera med knauf ecobatt 036 45mm isolering. öppnade en förpackning och ser att sidorna är olika den ena sidan är mer slät och har ett rutigt mönster. Har det någon betydelse vilken sida som ska vara utåt? Jag har reglat upp 60cc för stående panel bör jag även använda plast brickor för att isoleringen inte ska bukta ut i mitten?