Alla duktiga kakelläggare. Nu har jag som ivrig gördetsjälvare fått en utmaning och hoooas få tips.
Tänker kakla och klinkra ett badrum själv men får det inte att stämma vid brunnen. Brunnsilen är 20x20 och plattorna 22x22. Hur fasen lägger man klinkern så det inte blir en gigantisk fog runt brunnen men ändå behåller mönster och plattstorlek?
Tänker kakla och klinkra ett badrum själv men får det inte att stämma vid brunnen. Brunnsilen är 20x20 och plattorna 22x22. Hur fasen lägger man klinkern så det inte blir en gigantisk fog runt brunnen men ändå behåller mönster och plattstorlek?
Hej, ja det där blir lite lattjo🙂 kan du centrera den mitt i fyra plattor men ändå få bra mått på bitar mot väggar? Ett annat alternativ är att använda en mindre typ Tile-in ram, de är 155mm har jag för mig.D diceman skrev:Alla duktiga kakelläggare. Nu har jag som ivrig gördetsjälvare fått en utmaning och hoooas få tips.
Finns även större ramar men de kommer se stort ut!
Klicka här för att svara