Hej
Jag byggde ett stort trädäck i somras. Hann precis bli klar med trallen innan hösten. Med tanke på storleken så vill jag ha det så underhållsfritt som möjligt. Jag räknar såklart med minst en tvätt på våren men tex ingen olja. Jag har tittat på kiselbehandling. Det är en stor engångskostnad med om det håller vad det lovar så blir det inte så mycket per år.
Det finns olika alternativ, Sioo:x, Nitor, Biokleen eller Rustas alternativ Reflekt.
Någon här som har några års erfarenhet av just kiselbehandling och vilket märke i så fall som är bäst?
Någon som vet hur trallen blir om man dessutom har pool med saltklorinator?
Tack på förhand!