En liten fundering.
Har ett pannrum byggt 2006, och vill nu ge katten möjlighet att ha mat och vatten därinne istället för att jaga in katten varenda morgon innan jobbet. (Han vill inte gå in)
Pannrumsdörren är av vanlig typ, med en tunn plåt på dörrens insida.
Har googlat med hittar inga bra tips. Kommer sotaren att ha synpunkter på en extra "tilluft" i form av en kattlucka?