1 801 läst ·
7 svar
2k läst
7 svar
Kan man minska fönster i altandörren genom att sätta trä på glaset?
jag har en ytterdörr i källaren som har ett stort fönster. Det passar inte riktigt eftersom det blir mycket insyn och inte ser ut som en riktig ingång. Kan man sätta någon sorts skiva med utsågat hål på glaset för att ge dörren ett nytt utseende. Man kan sätta en inne o en ute, tänker jag.
Någon som testat?
Någon som testat?
Är det ett nytt utseende och mindre insyn du är ute efter eller räcker det med insynsskydd?K Kriwa skrev:jag har en ytterdörr i källaren som har ett stort fönster. Det passar inte riktigt eftersom det blir mycket insyn och inte ser ut som en riktig ingång. Kan man sätta någon sorts skiva med utsågat hål på glaset för att ge dörren ett nytt utseende. Man kan sätta en inne o en ute, tänker jag.
Någon som testat?
Film som frostar glas, en gardin eller att måla fönstret, kanske en gardin som sitter på dörren istället så kan ni välja höjd på gardinen.
Det är en "helglasad" ytterdörr och det ser ut som det sitter en gardin på insidan.
En namnskylt och en ringklocka brukar få människor att inse att det är en entrédörr.
Det är en "helglasad" ytterdörr och det ser ut som det sitter en gardin på insidan.
En namnskylt och en ringklocka brukar få människor att inse att det är en entrédörr.
Nej, de sitter på olika plan men det är en trappa som leder upp till nästa dörr alldeles bakom denna dörr. Nu ser det ut som om man ska gå upp där istället. Jag vill dessutom minska insyn och jag funderade på alternativ till att använda plastfilm som är suddig.T Tompafix skrev:
Klicka här för att svara