Skulle lufta ett element, fick dra åt en del för att öppna och de pös ut lite luft men kom dock inget vatten så jag fortsatte snurra!
Gav upp och försökte istället stänga ventilen igen men de snurrar bara?
Alltså hur mycket jag än snurrar tillbaka så verkar de liksom inte gå?
What to do?