Hej alla kloka!
Har ett sommarhus med egen grävd brunn.
Grävd 1999. Vattnet är mycket kalkrikt och eftervård år som ägare har vattenledning till toalett satts igen 2ggr!
Har nu tips på bra och prisvärt avhärdningsfilter för ett småhus?
Med vänlig hälsning,
Staffan Hammar