Jag behöver kalibrera mina element och då vart jag lite frågande vart ska jag mäta av rumstepraturen? Ska jag hänga en termometer så den hänger mitt i rummet och i ansiktshöjd sen ta det värdet eller hur ska jag tänka för att få rätt värde. :confused:

Tack
 
Vad gör ni i dom olika rummen?
Vad har ni för värmesystem?
Om ni har ett kontor (skrivbord) som ni ofta sitter vid så skulle jag ställa termometern på skrivbordet.
I vardagsrummet skulle jag nog ställa termometern på soffbordet.
I sovrummet skulle jag nog ställa termometern på nattduksbordet.
 
Tackar... ja, det är ju ganska logiskt egentligen när jag läser ditt svar. :-)
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.