Grundstött
· Halland
· 28 345 inlägg
Medlem
· Västerbotten
· 3 275 inlägg
Ja eller appen! Otroligt dåligt uppbyggd..men bättre än katalogen, då man ändå tillslut hittar vilken hylla man ska besöka.
Medlem
· Västerbotten
· 3 275 inlägg
Appen funkar väl alltid bättre på telefonen, tycker tex appen på Biltema funkar kanon, enkelt att söka och enkelt att hitta..
Nu har Jula börjat med e-handel, vilket dom väl upphörde med för några år sedan.
Så kanske kommer även den fullstora katalogen tillbaka.
Gjorde en beställning i deras system, fungerade OK, lite meckande med att få in rätt tel.nummer, frakt 49 kr.
Så kanske kommer även den fullstora katalogen tillbaka.
Gjorde en beställning i deras system, fungerade OK, lite meckande med att få in rätt tel.nummer, frakt 49 kr.
Klicka här för att svara
