Medlem
· Västra Götaland
· 2 563 inlägg
Det är en vårkatalog med utvalda produkter, inte en katalog över deras fullsortiment, men kan kanske ses som en liten omvärdering från Julas sida.
Nu har dom också gjort bonusen digital, så nu slipper man att skriva ut bonuschecken.
Nu har dom också gjort bonusen digital, så nu slipper man att skriva ut bonuschecken.
Redigerat:
Det spelar ingen som helst roll vilka valörer vi har, eller betalningsmetoder för den delen, pensionärsjäveln framför mig kommer alltid att hitta sätt att ta orimligt lång tid på sig!cecar33 skrev:
För övrigt håller jag med om att de borde återlansera katalogen. Vet man inte namnet på det man söker kan det vara helt hopplöst, för ett par år sedan låg deras båtkapell under "bil & garage > transport", inte under "fritid > båt & marin"... :banghead:
Husägare
· Västerviks kommun
· 466 inlägg
+1 på ditt inlägg! En tryckt katalog ger upphov till idéer och är trevligt att bläddra i. Håller med fullt ut om att det är jobbigt och stressande med musiken som spelas i varuhusen. Mitt närmaste varuhus spelas det så hög musik att jag mer eller mindre rusar in och hämtar det jag ska för att sen gå till kassan och ut. Av den anledningen försöker jag att handla så lite som möjligt på Jula.galento skrev:
Grundstött
· Halland
· 28 345 inlägg
Men ärligt talat: Hur ofta tittade ni i era Jula-kataloger? 3-4 ggr per år?
Så det är vettigt, från ekonomisk synpunkt, att avskaffa en tryckt katalog som skickas ut till en miljon hushåll årligen.
Men Jula borde naturligtvis ta sig i kragen och fixa en användbar "katalog" på Internet, med bra organisation, sökmöjligheter och prestanda.
Så det är vettigt, från ekonomisk synpunkt, att avskaffa en tryckt katalog som skickas ut till en miljon hushåll årligen.
Men Jula borde naturligtvis ta sig i kragen och fixa en användbar "katalog" på Internet, med bra organisation, sökmöjligheter och prestanda.
Medlem
· Västerbotten
· 3 275 inlägg
Biltemas app är överlägsen! Så jäkla smidigt! Nä bort med alla kataloger, slängs direkt i Återvinningen, söker ändå alltid via nätet..
Ja samma här,har dessutom själv tinnitus så det är nog mycket oväsen i skallen ändå.Fel av Åke skrev:+1 på ditt inlägg! En tryckt katalog ger upphov till idéer och är trevligt att bläddra i. Håller med fullt ut om att det är jobbigt och stressande med musiken som spelas i varuhusen. Mitt närmaste varuhus spelas det så hög musik att jag mer eller mindre rusar in och hämtar det jag ska för att sen gå till kassan och ut. Av den anledningen försöker jag att handla så lite som möjligt på Jula.
Det räcker väl att det finns lite kataloger liggande i varuhusen ( och det brukar det ju ligga också )
Då kan ju den som vill ha ta en,man behöver ju inte skicka ut till hushållen.Att kolla utbudet i mobilen
är inte nåt som passar mej.
Visst kollar man på nätet men det kan vara gött att kolla utan att "vara uppkopplad"
Redigerat: