Jag köpte min Leigh D4R efter att ha läst recensioner. Festool var med bland recensionerna, och ett stort klagomål var bristen på anpassningsbarhet (både på de synliga skarvarna, likväl som kraven på både material och fräsar som används för att göra dem).
Tror ju inte de är dåliga, men största vitsen med Leighen är både den ställbara bredden, och de färdiga mallarna som kan göra väldigt små skarvar.
--- Mats ---