Frun vill ha en eluppvärmd sits, likt det är på en så kallad Japansk toalett.

Jag vet att jag såg en sådan på nätet för något år sedan, men kan inte hitta den längre.

Vet att det finns sitsar med värme och spolfunktion för underkroppen,
men vi är endast ute efter en med värme utan vattenfunktionen.
Denna ska monteras på en befintlig toalettstol.

Någon som kan guida mig?

C carlotto skrev:
Frun vill ha en eluppvärmd sits, likt det är på en så kallad Japansk toalett.

Jag vet att jag såg en sådan på nätet för något år sedan, men kan inte hitta den längre.

Vet att det finns sitsar med värme och spolfunktion för underkroppen,
men vi är endast ute efter en med värme utan vattenfunktionen.
Denna ska monteras på en befintlig toalettstol.

Någon som kan guida mig?
https://se.grandado.com/products/om...MIg92EgpzN9QIVyY9oCR1GVwxQEAQYAyABEgKqCfD_BwE

Borde finnas på någon kinesisk importsida. Wish och allt vad de heter. Googla på "heated toilet seat" t.ex. Om de är godkända i Sverige/EU är en annan sak.
Det är en obehaglig känsla att sätta sig på en uppvärmd hotelltoa i Tokyo. Känslan av att någon nyss suttit där trots att man vet att allt är välstädat.

• Gilla
Skrutten18
  • Laddar…
ClasseClas
imported_Benno imported_Benno skrev:
Borde finnas på någon kinesisk importsida. Wish och allt vad de heter. Googla på "heated toilet seat" t.ex. Om de är godkända i Sverige/EU är en annan sak.
Det är en obehaglig känsla att sätta sig på en uppvärmd hotelltoa i Tokyo. Känslan av att någon nyss suttit där trots att man vet att allt är välstädat.
Jag har också varit med om det i Japan. Snacka om att bli svettig på fel ställen.

Sak samma, det är klart att TS ska ha en uppvärmd toasits! Varför inte en med inbyggd bidéfunktion, också vanligt i Japan,
https://www.banggood.com/sv/BlitzWo...warehouse=CZ&rmmds=search&akmClientCountry=SE

Haha,vi bodde en tid i Japan när barnen var små. Jag kan ff få obehagskänslor över tanken på de uppvärmda toasitsarna. Det är riktigt bra för att odla bakterier.

Nu antar jag att ts söker en sits till en svensk toalett, om det finns med godkänd el är det kanske ngt bättre. De japanska toalettstolarna är notoriskt svårstädade, vilket naturligtvis gjorde det ännu värre. Det var ett heldagsjobb att städa badrummet. Hua!

Men fundera ett varv på hygienen innan ni gör allvar i detta.

• Gilla
Sotarsyster och 3 till
  • Laddar…
Viktigt att de har inbyggt varierbart fågelkvitter också för att dölja ljud. :) :)

• Gilla
carlotto
  • Laddar…
B b8q skrev:
[länk]
JA, en sådan. Men den så ju ut att ha Kinesisk kontakt.
Borde väl finnas i Sverige också!

ClasseClas ClasseClas skrev:
Jag har också varit med om det i Japan. Snacka om att bli svettig på fel ställen.

Sak samma, det är klart att TS ska ha en uppvärmd toasits! Varför inte en med inbyggd bidéfunktion, också vanligt i Japan,
[länk]
Det är värmen för baken hon är ute efter, för hon tycker det är kallt att sätta sig på en "vanlig" ring.
Vatten behövs absolut inte, då blir de ju ändå kallare ;-)

Min sits är aldrig kall, vad har ni för någon ?

Jag har inget direkt emot de uppvärmda toasitsarna i Japan, men en del kombinerar det även med att sätta fast någon typ filtmatta på sitsen. Haha det är fan vidrigt. Kan du inte bara hänvisa till stigande elpriser och att det är totalt onödigt? En anledning att de har det i Japan ju för att det är 5 grader inomhus på vintern.

• Gilla
Jiji och 2 till
  • Laddar…
Jonatan79 Jonatan79 skrev:
Min sits är aldrig kall, vad har ni för någon ?
En vanlig sits skulle jag kala det.
JAg tycker inte heller den är kall, men frun gör det...

PeterFalun PeterFalun skrev:
[länk]
Tack, men vi har redan en toalett, så de är bara sitsen med värme vi letar efter.

Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.