Byter vårt tak samt råspont, tänkte isolera vinden. Hur smidigast isolerar jag taket inifrån?

sprayisolering direkt på råsponten? 30.000kr/80kvm

vanlig isolering med luftspalt?

använda västkustskivor eller liknande material?

smidigt och bra pris är jag ute efter.
Tips?


Sedan undrar jag hur ni andra ventilerar era isolerade vindar. Tar gärna tips.
 
Råspont, luftspalt, vindtätt skikt, lösull, diffspärr. Så skulle jag gjort(y) Lösull är väldigt smidigt o snabbt avklarat.
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.