Hej! Vi har ett tegelhus ifrån -67 och nu ska vi renovera alla sovrum så vi har tagit ner väggarna och ska tilläggsisolera mellan rum och ut.
Min fråga är, vi har platta på mark som är uppreglat med trä. Är det värt att bryta upp golvet och ta bort befintlig isolering som är vid reglarna/plattan och lägga dit ny? Gissar den inte är utbytt sen huset byggdes, eller tjänar man inget på det? Vi ska endå ta bort befintliga laminat golvet och lägga nytt parkett.