Hejsan.
Jag har ett rum på översta våningen som ligger på gaveln, och det är så att där är ett kallutrymme ut mot taket på ena sidan med snedvägg. Det utrymmet är inte isolerat in mot rummet så nu när det blåser blir det kallt i det rummet. Hur ska jag isolera det? Ska där vara någon papp eller plast?
 
Standard är ju att man sätter åldersbeständig plast på den varma sidan av isoleringen. Det finns massor av konstruktionsritning på hur det kan göras.
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.