Hejsan.
Jag har ett rum på översta våningen som ligger på gaveln, och det är så att där är ett kallutrymme ut mot taket på ena sidan med snedvägg. Det utrymmet är inte isolerat in mot rummet så nu när det blåser blir det kallt i det rummet. Hur ska jag isolera det? Ska där vara någon papp eller plast?