Hej tänkte bygga/isolera ett litet pumphus enligt följande panel->OSB skiva->90mm Cellplast och i pumphuset sätta en frostvakt för att skydda en vattenmätare från att frysa. Pumphuset mäter ca 1200x800x500.

Klarar en frostvakt att hålla detta varmt så inte vattenmätaren/kranar fryser, och i så fall någon som har förslag på en bra pålitlig frostvakt med temostat?

Pumphuset sitter utanför huvudbyggnad ovan mark
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.