Hej tänkte bygga/isolera ett litet pumphus enligt följande panel->OSB skiva->90mm Cellplast och i pumphuset sätta en frostvakt för att skydda en vattenmätare från att frysa. Pumphuset mäter ca 1200x800x500.
Klarar en frostvakt att hålla detta varmt så inte vattenmätaren/kranar fryser, och i så fall någon som har förslag på en bra pålitlig frostvakt med temostat?
Pumphuset sitter utanför huvudbyggnad ovan mark