5 826 läst ·
17 svar
6k läst
17 svar
Ismaskinsproblem Husqvarna
enklast att ta ut hylla och islåd SmtidigtK Kristo Nils skrev:
öppna lilla luckan bak så kan du dela på kontakten
Tack för tipset jag lyckade få isär det den liksom hängde under hyllan. Får kolla på nån såndär vattenfelsbrytareMathiasS skrev:
Sorry jag minns inte jag tror att både ismaskin och hylla åkte ut.
Har du en maskin från samma tid så tänk på att vattwnanslurningen är en tickande bomb och borde inte användas utan (minst) en vattenfelsbrytare installerad. Vi hade oerhörd tur för jag hörde när kopplingen gick isär så vi fick inga vattenskador, men jag vågar inte längre använda ismaskinen.
Vad är det för en brytare?MathiasS skrev:
Sorry jag minns inte jag tror att både ismaskin och hylla åkte ut.
Har du en maskin från samma tid så tänk på att vattwnanslurningen är en tickande bomb och borde inte användas utan (minst) en vattenfelsbrytare installerad. Vi hade oerhörd tur för jag hörde när kopplingen gick isär så vi fick inga vattenskador, men jag vågar inte längre använda ismaskinen.
Edit: Gjorde en sökning och fann ganska snabbt de jag fråga efter. Samt att försäkringsbolaget ger bidrag till kostnaden.
Redigerat:
Klicka här för att svara