Går det på något smidigt sätt? Smalt fönster så klart så det sitter fast på en av de fasta panelerna.

Det bör inte vara några problem att kapa ut för ett fönster. Jag googlade runt lite, men insåg att det inte finns så mycket att få tag på.

Jag skulle antingen kolla upp en porttillverkare efter vilken typ av port med fönster som du vill ha, sen ringa tillverkaren och se om det finns att köpa fönstret som reservdel. Alternativt skulle jag kolla på att sätta in ett husvagnsfönster, men det blir nog inte lika vackert.

Andjul Andjul skrev:
Det bör inte vara några problem att kapa ut för ett fönster. Jag googlade runt lite, men insåg att det inte finns så mycket att få tag på.

Jag skulle antingen kolla upp en porttillverkare efter vilken typ av port med fönster som du vill ha, sen ringa tillverkaren och se om det finns att köpa fönstret som reservdel. Alternativt skulle jag kolla på att sätta in ett husvagnsfönster, men det blir nog inte lika vackert.
Man kan inte sätta i ett vanligt glasfönster då?

L Lardmannen skrev:
Man kan inte sätta i ett vanligt glasfönster då?
Osäker… tror det man får titta på är vikten av det. Nu vet jag inte vad för typ av port det är, men kör du till exempel en takskjutport med motor så är det fördelaktigt att hålla ner vikten :) blir svårt att ångra sig när det väl sitter om det inte fungerar :P

Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.