Gokväll
Vi har idag tv via Telia genom HSB bolina men ska få kollektivt bredband i brf föreningen via bredband 2. Vi kan ha kvar vår digital tv via Telia men då kan vi inte använda bredbandet föreningen förhandlat fram utan får ha kvar det vi har idag. Bredband 2 erbjuder tv via canaldigital och det har vi inget att invända mot förutom att vår inspelningsbara digitalbox inte kommer gå att använda utan vi får skaffa en från canaldigital och eftersom vi inte är intresserade av deras största packet så får man köpa boxen för 5000kr.
Nu till frågan:
Finns det ett vettigt alternativ till box med inspelning med dubbla tv mottagare och hdd på 250gb+
//Mattias