J jacobloris skrev:
Fantastiskt! Stort tack! Ska beställa och prova!
Återkoppla med resultatet när du är färdig, gärna med bilder så hjälper vi andra som har samma funderingar! 😄👍

• Gilla
jacobloris
  • Laddar…
L Liam.G skrev:
Återkoppla med resultatet när du är färdig, gärna med bilder så hjälper vi andra som har samma funderingar! 😄👍
Absolut! Kan man driva den med en vanlig 5 V USB-laddare tror du?

L Liam.G skrev:
Enligt kommentarer på Facebook kommer den där Shellyn inte funka då den har ingångar istället för utgångar.

L Liam.G skrev:
Denna är kanske enklare att använda?
4-Channel Dry Contact Smart Wireless Zigbee Switch Relay Module
J jacobloris skrev:
Jag köpte denna nu, tror den ska funka:
[länk]
Den fungera precis likadant så det blir utmärkt!😀 Jag kastade ihop ett kopplings schema lite snabbt på telefonen ifall någon behöver. 👍

• Kopplingsschema för smart switch med färgkodade kablar: svart, röd, brun, grön och vit. Inkluderar "COM" och "NO" anslutningar.
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
  • Gilla
jacobloris
  • Laddar…
L Liam.G skrev:
Den fungera precis likadant så det blir utmärkt!😀 Jag kastade ihop ett kopplings schema lite snabbt på telefonen ifall någon behöver. 👍
En fråga: svart kabel i din ritning ska den bytas mot den gula i min kabel?

• Tabell med PIN och kabelfärger: röd, svart, vit, grå, gul, med beskrivningar av digitala anslutningar för pumpkontroll.
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
  • Gilla
Liam.G
  • Laddar…
J jacobloris skrev:
En fråga: svart kabel i din ritning ska den bytas mot den gula i min kabel?
Korrekt! Utifrån beskrivningen blir svart kabel istället gul kabel om man utgår från mitt schema. Återkom när du är klar med resultatet 😃

Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.