Hej,
var under vintern tvungen att riva vårt drygt 10 år gamla altandäck som täckte hela långsidan på huset när vi skulle dränera. Så småningom ska något liknande upp igen. Dock nu med skillnaden att en del också ska vara inbyggd med väggar och tak (ca 30 kvadrat) som går att nyttja mars-oktober ungefär. Tacksam för alla tips och ideer gällande allt från bygglov till konstruktion. Frågan nu gäller material. Tidigare var allt tryckt, är det fortfarande ok att använda det om det ska byggas igen ovanpå eller är det dumt ur häsloperspektiv?