Ni som har satt in Ikeas kök Ädel i vitt, kan Ni dela med Er av Era synpunkter, bilder mm? Tycker att det är ett väldigt snyggt och prisvärt kök!
Tack på förhand!

Vi har satt in ett annat IKEA-kök i helgen som påminner om Ädel. Vi valde Ståt, vit, och det kan jag verkligen rekommendera....det blev skitsnyggt (speciellt med valnötsskivor till...)!

Har just satt in ett IKEA Ädel Vit i min lägenhet. Inte så stort kanske men snyggt blir det!
Gillar verkligen kombinationen vitt, rostfritt samt mahogny. Ville ha valnöt i bänkskivan, men det fick bli mahogny pga priset på valnöt.
Kvar är att få upp kaklet (förmodligen blir det Arkitekt Ljusgrå från Höganäs), diverse passbitar samt lite trilskande vitvaror.

// WM

wintermutes_kok.jpg

Har det i björk och instämmer lite i Wigerts kritik, de skramlar ganska mycket och känns lite tunna. Men skeva har jag inte upplevt dem, har haft dem i 4,5 år.
Idag hade det blivit Nexus Björk istället, en helt slät lucka...
Men det är snyggt med speglarna på Ädel. Kanske är den vita lite tjockare ???

Ädel Vit och Ädel Björk är två helt olika luckor - de har bara det generella utseendet och proportionerna gemensamt.

Ädel Vit är gjord av fräst, ABS-folierad MDF medans Ädel Björks ram är gjord i massiv björk med fanerade speglar.

// WM

Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.