Står i begrepp att snart inhandla en gasspis och fallit för IKEAs Dåtid. Finns det någon med erfarenheter med denna modell eller eventuellt syskonspisen Framtid. Tänker i så fall koppla den till gasol.

Har forumet synpunkter?
 
Finns det ingen i detta eminenta forum som har IKEA gasspis?
 
Jag har en :)
 
Vad tycker du om den då? I en annan del i detta forum framkommer det positiva erfarenheter på ovandelen av spisen men sämre resultat på ugnsdelen. Kan du delge dina erfarenheter?
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.