L lissi #1 Medlem · 1 inlägg 6 maj 2018 06:37 lissi Medlem 1 inlägg 6 maj 2018 06:37 #1 Finns det T-rör i utloppet på IFÖ Trapper 2000, installerad 1991
Claes Sörmland #2 Medlem · 33 366 inlägg 6 maj 2018 06:50 Claes Sörmland Medlem 33 366 inlägg 6 maj 2018 06:50 #2 Ja det var en del av orginalkonstruktionen.