Jag har skaffat mig en kort sambo, med resultat att hållaren för duschmunstycket måste flyttas upp och ned hela tiden. En bra lösning på det problemet vore att skaffa en extra hållare, så att man enkelt kan flytta duschmunstycket mellan de två hållarna.

Någon som känner igen hållaren på bilderna nedan? Märke, modell eller vad som helst är välkommet.

Duschhuvud och slang fäst vid en vertikal stång med justerbar hållare i ett kaklat badrum.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder

Justerbar duschmunstyckshållare i vit plast på en silverfärgad metallstång i en kaklad dusch.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder

ser ut som nån standardgrej från nån av de större, har ingen aning om märket. kostar troligen så lite så nån lös extra hållare som reservdel ska man nog inte räkna med. Lägg nån krona till på nåt roligare som det kanske finns en extra hållare att köpa till istället.

S Stefan1972 skrev:
ser ut som nån standardgrej från nån av de större, har ingen aning om märket. kostar troligen så lite så nån lös extra hållare som reservdel ska man nog inte räkna med. Lägg nån krona till på nåt roligare som det kanske finns en extra hållare att köpa till istället.
Sätta dit någon ny stång känns lite onödigt då badrummet är i rätt enkel stil och vi förmodligen bor någon annanstans om två år.

Bildgooglade och hittade denna på Bauhaus som ser väldigt lik ut:

https://www.bauhaus.se/glider-vit-for-19mm-d-stang.html

3251050A.jpg

Dagens I-landsproblem, den där B-haussaken verkar passa, lycka till. :p(y)

Köp en pall?

N Noseone skrev:
Köp en pall?
Har föreslagit högklackat i kombination med pall, men inte fått någon positiv respons. :p

Jag tänkte ju mest på att en ny likadan stång kanske inte är dyrare än en lös hållare. Hade ju såklart varit skillnad om det varit nån designgrej i krom för 15900

Krilleman
Alfredo Alfredo skrev:
Bara hållaren finns också vad jag kan se:

[länk]
Det var ju den jag länkade till i #9 men dock direkt till tillverkaren... :rofl:

Krilleman krilleman_215 skrev:
Det var ju den jag länkade till i #9 men dock direkt till tillverkaren... :rofl:
Va? Menar du att jag borde läsa alla inlägg??? :oops: Fast nu finns ju även en länk till en "butik" där TS (kanske) faktiskt kan handla.

Krilleman
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.