Jag har fällt ett träd på tomten som var död och torr sedan vi köpte den för 3 år sedan. Skulle ni kunna hjälpa mig identifiera detta från bark och snitt?
Tanken är att vi gör ved av den och eldar upp nästa vinter men vore bra att veta vad det är och om man ska tänka på något specifikt.
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder