T tonyex #1 Medlem · Sthlm · 9 inlägg 11 jan 2021 14:41 tonyex Medlem Sthlm 9 inlägg 11 jan 2021 14:41 #1 Hej, se bilden nedan. Blandaren börjar fungerar dåligt, dvs att det går inte att ställa i duschläge ordentligt utan det läcker en del igenom badkranen ändå. Tack på förhand! //Anton Inloggade ser högupplösta bilder Logga in Skapa konto Gratis och tar endast 30 sekunder ullberg:s inlägg har markerats som bästa svar.
Hej, se bilden nedan. Blandaren börjar fungerar dåligt, dvs att det går inte att ställa i duschläge ordentligt utan det läcker en del igenom badkranen ändå. Tack på förhand! //Anton
Bästa svaret ullberg #2 Verktygstokig · Stockholm · 4 026 inlägg 11 jan 2021 16:07 ullberg Verktygstokig Stockholm 4 026 inlägg 11 jan 2021 16:07 #2 Mina pengar skulle ligga på att det är en Mora (MA) /U EDIT: Letade fram servicehandboken - Mora Term m badkarspip tror jag det är http://www.e-magin.se/paper/34b5nbbh/paper/1#/paper/34b5nbbh/12
Mina pengar skulle ligga på att det är en Mora (MA) /U EDIT: Letade fram servicehandboken - Mora Term m badkarspip tror jag det är http://www.e-magin.se/paper/34b5nbbh/paper/1#/paper/34b5nbbh/12
T tonyex #3 Medlem · Sthlm · 9 inlägg 11 jan 2021 16:52 tonyex Medlem Sthlm 9 inlägg 11 jan 2021 16:52 #3 Tack för hjälpen! Den i servicehandboken verkar vara några modeller (decennier) nyare . Detta är en bra start iaf. //A
Tack för hjälpen! Den i servicehandboken verkar vara några modeller (decennier) nyare . Detta är en bra start iaf. //A