Hej, är det någon som har erfarenheter av att lägga Stratospanna på Icopal Macoflex YAP 2200 ? Tänkte att den är både hållbar, lätt och har utseende som liknar schiferplatta... Vill själv kunna bidra till processen, åtminstone vid kanterna och på balkongen. Har ni några råd till mig, en lagom händig men ngt tyngre medelålders kis? Jag har hört att den nedre, mer sluttande delen av monsardtaket är svårare att lägga; bör jag hyra en byggnadsställning?