Står bara att det är ett bostadshus. Om det är ett bostadshus så känns det som att det borde vara godkänt för heltidsboende annars borde det väl vara klassat som komlementbyggnad eller uthus...?
Låter som det, ja. Håller med föregående talare, kör på!
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.