Nu har jag gått ihop med brollan och köpt en tomt.
Planen är att låta Märta (min älskade Liebherr 902) hjälpa oss med markarbetet, ställa dit en låda från Älvsbyhus och sedan sälja.
Om intresse finns så kan jag göra en tråd här för projektets framskridande.
Passar på att fråga om nån har en verktygscontainer till salu, eller nån som kör lastbil tom från södra sverige som kan plocka upp en container för transport till Stockholm för en vettig peng