Hej!
Är det någon som vet hur man lossar en sådan här termostat (se bild)? Behöver "jogga" stiftet men hittar inget sätt att enkelt lossa den, och vill inte ta i för mycket utan att veta att det är rätt sätt (vill inte riskera att få vatten på hela golvet...).
/Jonas
Är det någon som vet hur man lossar en sådan här termostat (se bild)? Behöver "jogga" stiftet men hittar inget sätt att enkelt lossa den, och vill inte ta i för mycket utan att veta att det är rätt sätt (vill inte riskera att få vatten på hela golvet...).
/Jonas
Jag har även bergvärme så vill att alla element är helt öppna för att kunna ställa in kurvan och det korrekt.C Cyberhamster skrev:
Klicka här för att svara


