554 läst ·
4 svar
554 läst
4 svar
Hur synka om fjärrkontroll till Crawford Automatic 200 portöppnare
Hittar ingen manual till styrenheten, borde finnas en resetknapp för att återsynka fjärrkontrollen men hittar den inte.
Har 2 fjärrkontroller som båda slutat fungera. kontroll-ledlampan lyser som den skall på fjärrkontrollerna.
Har 2 fjärrkontroller som båda slutat fungera. kontroll-ledlampan lyser som den skall på fjärrkontrollerna.
Bästa svaret
Känner inte till märket och är ingen port expert, men hittar du ingen lösning hade jag rekommenderat fjärrstyrda relä från AliExpress (relä + knapp), frekensen du får använda i sverige är 434, och jag tror du kan klara att få ihop det för strax över hundralappen.
Hoppas det funkar... kolla så att dom har samma spänning bara så du inte bränner din nyaköpta grej när du kopplar in den.M Magnus Ek2 skrev:
Skulle det vara så att dom inte har samma spänning kan du köpa en modul med lm317, det enda som krävs är att spänningen som matas in är 2 volt högre än den du vill ha ut.
Den jag köpte funkar perfekt, kopplade bara in den så den kortsluter signalkabeln vid knapptryck.
Klicka här för att svara