Enris i all ära (lite bondepraktikan eller...?!), men det finns mössavskräckare (elektronik) som fungerar bra i bilen. Med tanke på vad söndergnagda elkablar i en bil kan kosta, så kan nog den investeringen vara välbetänkt med tanke på dina eventuella problem i garaget.
Enris funkar riktigt bra, oavsett om man tycker det är coolare med något nytt påfunt som är modernt, plastigt och dyrt. 
Har det lite här och var här hemma och där det ligger har jag inte sett så mycket som en muslort efter att det lagts på plats. Övriga ställen däremot..
Har det lite här och var här hemma och där det ligger har jag inte sett så mycket som en muslort efter att det lagts på plats. Övriga ställen däremot..
Medlem
· Västerbottens län
· 18 024 inlägg
Fällor fällor fällor, agna med nougat.
Protte
Protte
Nej. Jag menar kamremmen. Den sitter inte inuti motorn. Den är placerat bakom en kåpa på sidan av motorn. Och det räcker med liten tugga för att motorn ska rasa.Cenile skrev:
Dessutom råkade jag ut själv en gång för tuggade bälten. Inte kul alls
Ja. Det verkar nog vara det enda rätta.prototypen skrev:
Redigerat:
In med bilen, in med katten men strunta i kattluckan. Inte många möss kvar där då....det eller en finnig femtonåring, gärna lönnfet med talsvårigheter, inte mycket mus kring dem så det kan ju också vara en lösning på problemet
Sent from my GT-I9305N using Byggahus
Sent from my GT-I9305N using Byggahus