Hej 👋,
Vi har en öppning i väggen (se foto) och önskar få till det snyggt dvs med så få lister som möjligt. Visionen är att ha enbart smyg och ”fönsterbräda” och inte behöva sätta foder/lister runt - ja en avskalad och snygg lösning. Det ska alltså inte vara en fönsterruta i.
Går det att lösa? Och om det går , hur borde vi göra?
Tack på förhand
Vi har en öppning i väggen (se foto) och önskar få till det snyggt dvs med så få lister som möjligt. Visionen är att ha enbart smyg och ”fönsterbräda” och inte behöva sätta foder/lister runt - ja en avskalad och snygg lösning. Det ska alltså inte vara en fönsterruta i.
Tack på förhand
Vilken skiva är det på väggen nu och ska det bli gips sen och hur bred är öppningen.
Tja, vilken blir det? Marmor? Ek?H Heippahej skrev:Hej 👋,
Tack på förhand
Tack då vet jag att man kan göra så. Det är därför jag frågar - för att jag inte vet hur man kan göra det för en så avskalad look som möjligtT TypRätt skrev:
Ett tillägg: jag menar alltså att vi inte tänkt sätta nytt gips på själva väggenH Heippahej skrev:
Klicka här för att svara
Liknande trådar
-
Undergolv med spikad massonit, kan det bli snyggt att ha som golv?
Golv -
Utbyggnad göra det snyggt?
Utbyggnad och tillbyggnad -
Vad heter detta? Spak/beslag som håller ihop ett öppningsbart fönster
Fönster & Dörrar -
Måste jag slipa altanen för att få det jämt å snyggt?
Altan & Uteplats -
Finns det öppningsbara triangelformade fönster?
Fönster & Dörrar