Jag har en pardörr till en kallveranda som jag försökt räta upp. När de hänger som bäst så är den ena dörren kort i nederkant och får inget överlapp mot tröskeln. Jag har ingen möjlighet att ta ner och justera karmen.
Verandan är som sagt inte uppvärmd men det blir dragigt och risk att det kommer in fukt tänker jag. Vad tror ni om att sätta någon form av borstlisttätning i underkant och en tunn list i nederkant på insidan?
Verandan är som sagt inte uppvärmd men det blir dragigt och risk att det kommer in fukt tänker jag. Vad tror ni om att sätta någon form av borstlisttätning i underkant och en tunn list i nederkant på insidan?
Medlem
· Västra Götaland
· 39 inlägg
Det finns bra produkter på Leif Arvidsson Ab.J jerydh skrev:Jag har en pardörr till en kallveranda som jag försökt räta upp. När de hänger som bäst så är den ena dörren kort i nederkant och får inget överlapp mot tröskeln. Jag har ingen möjlighet att ta ner och justera karmen.
Se hemsida för tips. Tröskeltätning - skena med gummilist.
Klicka här för att svara