Flotte

• Relaterade

1 Röster 100,0%
  • Relaterade

0 Röster 0,0%
  • Antal röster
    1
Jag har en flotte och behöver byta två plastron men dem sitter inte fast med stålbad. Jag undrar hur sitter dem fast och hur byter man dem

Det är svårt för någon annan att veta utan mer information. Har du sköldpaddsdelar på flotten?

• Haha
Ursviken
  • Laddar…
Centano Centano skrev:
Det är svårt för någon annan att veta utan mer information. Har du sköldpaddsdelar på flotten?
Nej det har jag inte,

Det är svårt att förstå din fråga och vad du vill ha hjälp med. Du har dessutom lagt in en omröstning.

Har du bilder kan det bli enklare att förstå. Och kolla gärna igenom stavningen av de viktigaste orden. Hutar? Plastron?stålbad?

NyKarin NyKarin skrev:
Det är svårt att förstå din fråga och vad du vill ha hjälp med. Du har dessutom lagt in en omröstning.

Har du bilder kan det bli enklare att förstå.
Inte på mig men kan skaffa

Pecho Pecho skrev:
plastron
1782896458129.png
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder

Det är inte alls säkert att tunnorna är fastsatta, det enklaste är att lyfta flotten lite och kolla om det går att dra ut den defekta tunnan, om det går sätter du under en ny tunna direkt.

• Gilla
Pecho
  • Laddar…
Centano Centano skrev:

• 20260701_110817.jpg
    Skapa konto
Prova och lyft lite så märker du ju om de är lösa

Kan mycket väl vara som fribygg säger att tunnorna bara ligger lösa i ett fack var, alternativt att de är fastklämda med en regel mot kanten på tunnan. Trixet är väl att få ut bara de som är dåliga utan att resten av tunnorna ploppar ut.

Pecho Pecho skrev:
Inte på mig men kan skaffa
Jag har inte kontrollerat stavningen bara skickade.
Ok tack i helgen kan det kontrolleras.

• 20260701_110817.jpg
    Skapa konto
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.