AndersG: Ända gången????
Då måste du verkligen haft tur... Förvisso har ikea blivit mycket bättre, det saknas sällan grejor. Men jag och alla jag känner har haft många fel på grejor vi köpt.
Minns när jag bodde hemma... vi hade varit och handlat på ikea, kom hem och började skruva ihop det. Som vanligt saknades det något.. Pappa blev förbannad, vi skulle aldrig handla på ikea igen.
Men eftersom ikea är väldigt billiga så blev det oftast där.
Handlar fortfarande på ikea!!!! :
Då måste du verkligen haft tur... Förvisso har ikea blivit mycket bättre, det saknas sällan grejor. Men jag och alla jag känner har haft många fel på grejor vi köpt.
Minns när jag bodde hemma... vi hade varit och handlat på ikea, kom hem och började skruva ihop det. Som vanligt saknades det något.. Pappa blev förbannad, vi skulle aldrig handla på ikea igen.
Men eftersom ikea är väldigt billiga så blev det oftast där.
Handlar fortfarande på ikea!!!! :
Som vi brukar säga, YMMV (Your Mileage May Vary). Hallgarderoberna köpte vi på IKEA. I lillflickans rum köpte vi "sneak" varianten från en lokal brädgård.
Då jag jämförde dessa, med IKEAs enkla vita så var priset nästan exakt samma, men en mycket stor skillnad i kvalitet till IKEAS fördel.
För oss tillkommer dock resan
Då jag jämförde dessa, med IKEAs enkla vita så var priset nästan exakt samma, men en mycket stor skillnad i kvalitet till IKEAS fördel.
För oss tillkommer dock resan
Sarpat
Om du inte fått köpa Ballingslöv till kompispris, har du någon uppfattning vad du skulle fått betala då? Vilken modell har ni valt? Eftersom vi också bygger Kvadraten och gillar Ballingslöv kunde det vara intressant att veta, De vill ha 1000 spänn för en kalkyl i köksbutiken >
.
Om du inte fått köpa Ballingslöv till kompispris, har du någon uppfattning vad du skulle fått betala då? Vilken modell har ni valt? Eftersom vi också bygger Kvadraten och gillar Ballingslöv kunde det vara intressant att veta, De vill ha 1000 spänn för en kalkyl i köksbutiken >
Vi har valt släta luckor precis som i vårt nuvarande kök o jag skulle tro att priset är ca 60% av ord utpris ca...robbin skrev:
Klicka här för att svara