40 392 läst ·
32 svar
40k läst
32 svar
Hög vattenförbrukning
ja, bra ide. Vi har faktiskt spolat med regnvatten en hel del.. Då vi över sommaren installerade regnuppsamlare på 75% av vårt hustak så har vi nu vatten i överflöd på hösten.. funderar på att köpa en tank och koppla in till toaletten så att man spolar med enbart regnvatten i alla fall de delar av året det är frostfritt ute... Men har inte riktigt kommit så långt än...A Andy78 skrev:
Klicka här för att svara