Jag höll på att köra av vägen idag när jag körde förbi området! Sjukt snyggt med lyktstolparna, ringde direkt till mamma och pappa i Thailand och berätta den stora nyheten! 
Vet ni när asfalten kommer?
Grattis till bygglovet!
Trevlig schlager helg!!
Vet ni när asfalten kommer?
Grattis till bygglovet!
Trevlig schlager helg!!
Kul att träffa er också Herrpersson på området. Där ju lite roligare nu när man skriver här inne och man vet vilka ni andra är!
Så fint det blir där när allt blir färdigt.
Så bra att de har dragit fram och satt en lykstolpe även där lekplatsen kommer att bli. Jag tror detta området kommer att blir kanon fint.
Härlig tid nu när det blir ljusare och ljusare och det händer så mycket på området. Det är ju lite x-ra roligt att få vara med helt från början när de började att fälla träden till det blir helt färdigt!!
Trevlig schlager helg till er också!
Så fint det blir där när allt blir färdigt.
Så bra att de har dragit fram och satt en lykstolpe även där lekplatsen kommer att bli. Jag tror detta området kommer att blir kanon fint.
Härlig tid nu när det blir ljusare och ljusare och det händer så mycket på området. Det är ju lite x-ra roligt att få vara med helt från början när de började att fälla träden till det blir helt färdigt!!
Trevlig schlager helg till er också!
Det var jättekul att träffa er! Trevligt att se vem det är man skriver till
Vi fick vårt bygglov i brevlådan i går! Nu är nästa entrepenadmötet... tiden går faktiskt rätt fort!
Tyckte ni att det var rätt låt som van i lördags? Jag röstade på den!
Vi fick vårt bygglov i brevlådan i går! Nu är nästa entrepenadmötet... tiden går faktiskt rätt fort!
Tyckte ni att det var rätt låt som van i lördags? Jag röstade på den!
Ha, ha, ha......
Ha Ha, ja det känns som det är hög prioritet på det.
Enligt dottern så skulle Linda Bengtzing vunnit!!!!!!!
Synd det blev snö i natt annars hade asfalten legat klar där nu, varjefall första lagret. Men det är snygga vägskyltar på vägarna där som har kommit upp, men Dressyrvägen får väl vänta tills de är klara med nästa allt där innan den stolpen kommer upp (tror det är den som ligger i lilla tall dungen med en papperskorg på).
Det blir så fint så!
Enligt dottern så skulle Linda Bengtzing vunnit!!!!!!!
Synd det blev snö i natt annars hade asfalten legat klar där nu, varjefall första lagret. Men det är snygga vägskyltar på vägarna där som har kommit upp, men Dressyrvägen får väl vänta tills de är klara med nästa allt där innan den stolpen kommer upp (tror det är den som ligger i lilla tall dungen med en papperskorg på).
Det blir så fint så!
Nu var det länge sedan det var någon aktivitet på tråden.... i och för sig så händer det ju inte så mycket nu, mest en låååång väntan. Vi har haft vår entrepenadmöte idag
. Det känns faktiskt jättebra. Nu skall vi bara fundera och fila lite på vad vi ska ha för kakel, vilka färger vi vill ha och hur vi hade tänkt oss med elen. Vårt inflyttningsdatum blir i vart fall den 6 februari 2009! Vi frågade hur det blev med lekplatsen och den kommer inte göras förrän aldra sist. De menar att det är lätt att det går sönder under byggtiden.... har vi tur så kanske den är på plats i slutet av 2009. Hur går det för er andra? har ni haft era entrepenadmöten?
Ja vi hade vårt den 3 april, det känns bra att det är klart med det. Men det är lite att tänka på ändå inför husresningen. Det var en del uppgifter som byggaren ville ha snart för att vissa saker skall bli rätt. Det känns riktigt kul, inte så långtid kvar innan huset kommer. 