Nu är det bara 5 timmar kvar!!!!

Ja det var jätte smutsigt, tror jag svabbade golven 3 ggr samma dag och bytte vatten ett antal gånger. Fönserna är ett kapiter för sig, lika så all klinker på väggarna...... Det blir nog lagom att avsätta helgen sara till städning!!!!!!! Men det tar liksom inte slut där, för man får göra om proceduren hela tiden, jag har nog våttorkat våra golv 4-5 tillfällen sedan vi flyttade in för 2 1/2 månad sedan....... men allt går! 
Lycka till med allt!
Va kul att ni nu har fått era nycklar pernilla, huset är jätte fint! Välkomna hit!
Lycka till med allt!
Va kul att ni nu har fått era nycklar pernilla, huset är jätte fint! Välkomna hit!
Tack! Ja, nu har vi äntligen fått nycklarna
. Huset är sååå fint!! vi är jätte nöjda!! Är ni nyfikna på att se hur vi har det är ni välkomna att titta förbi!
GRATTIS TILL NYA HUSET OCH VÄLKOMNA HIT!!
Hoppas att allt gick bra på besiktningen i går. Hoppas verkligen att belysning kommer igång snart!!
Hoppas att allt gick bra på besiktningen i går. Hoppas verkligen att belysning kommer igång snart!!
Här verkar det som att många har fått sina nybyggen färdiga, så jag slänger in en liten fråga.
Vi är i startgroparna för att ev. bygga ett Eksjöhus, troligtvis ett Söderviken, men det är inte helt bestämt. Vi är väldigt ivriga just nu och det är mycket att sätta sig in i, men framförallt är vi nyfikna på vad slutnotan kommer att hamna på.
Är det någon som har byggt helt nyckelfärdigt med totalentreprenad från Eksjöhus, isåfall var hamnade ni i pris? (Exkl. tomt & anslutningsavg.)
Det kanske rent av är någon som har prislista på materialsatser + entreprenad på ett antal hus från Eksjö??
(Vi är rookies på den här marknaden, så ni får ursäkta om jag inte har riktig koll på alla uttryck..
)
Mycket tacksam för svar!
Vi är i startgroparna för att ev. bygga ett Eksjöhus, troligtvis ett Söderviken, men det är inte helt bestämt. Vi är väldigt ivriga just nu och det är mycket att sätta sig in i, men framförallt är vi nyfikna på vad slutnotan kommer att hamna på.
Är det någon som har byggt helt nyckelfärdigt med totalentreprenad från Eksjöhus, isåfall var hamnade ni i pris? (Exkl. tomt & anslutningsavg.)
Det kanske rent av är någon som har prislista på materialsatser + entreprenad på ett antal hus från Eksjö??
(Vi är rookies på den här marknaden, så ni får ursäkta om jag inte har riktig koll på alla uttryck..
Mycket tacksam för svar!
Klicka här för att svara
Produkter som diskuteras i tråden