L Loudy #1 Medlem · 5 inlägg 10 nov 16:56 Loudy Medlem 5 inlägg 10 nov 16:56 #1 Elementet är sönder : står ingenstans vilken model den är.. snälla någon som kan hjälpa? Inloggade ser högupplösta bilder Logga in Skapa konto Gratis och tar endast 30 sekunder #hjälp #spis
Bronken #2 Husägare · Sthlm · 437 inlägg 10 nov 17:04 Bronken Husägare Sthlm 437 inlägg 10 nov 17:04 #2 Bildsök på google sa Cylinda SKV 664, men jag har ingen aning, såg ganska lika ut
S Silkesnusa #3 Medlem · Stockholm · 76 inlägg 10 nov 17:07 Silkesnusa Medlem Stockholm 76 inlägg 10 nov 17:07 #3 L Loudy skrev: Elementet är sönder : står ingenstans vilken model den är.. snälla någon som kan hjälpa? Kanske står på baksidan om du drar ut den?
L Loudy skrev: Elementet är sönder : står ingenstans vilken model den är.. snälla någon som kan hjälpa? Kanske står på baksidan om du drar ut den?
L Loudy #4 Medlem · 5 inlägg 10 nov 17:27 Loudy Medlem 5 inlägg 10 nov 17:27 #4 S Silkesnusa skrev: Kanske står på baksidan om du drar ut den? Försökt vänt upp och ner på den hittar ingenstans.. :/
S Silkesnusa skrev: Kanske står på baksidan om du drar ut den? Försökt vänt upp och ner på den hittar ingenstans.. :/
L Loudy #5 Medlem · 5 inlägg 10 nov 17:28 Loudy Medlem 5 inlägg 10 nov 17:28 #5 Bronken skrev: Bildsök på google sa Cylinda SKV 664, men jag har ingen aning, såg ganska lika ut Rätt tack så jättemycket. Bästa !! Ni är underbara. Respekt så länge
Bronken skrev: Bildsök på google sa Cylinda SKV 664, men jag har ingen aning, såg ganska lika ut Rätt tack så jättemycket. Bästa !! Ni är underbara. Respekt så länge
Bronken #6 Husägare · Sthlm · 437 inlägg 11 nov 09:04 Bronken Husägare Sthlm 437 inlägg 11 nov 09:04 #6 Läst nånstans att det ska finnas nån modelbeteckning nånstans runt ugnsluckan (sidan/innanför?!) på Cylindor.
Läst nånstans att det ska finnas nån modelbeteckning nånstans runt ugnsluckan (sidan/innanför?!) på Cylindor.
L Loudy #7 Medlem · 5 inlägg 11 nov 13:09 Loudy Medlem 5 inlägg 11 nov 13:09 #7 Bronken skrev: Läst nånstans att det ska finnas nån modelbeteckning nånstans runt ugnsluckan (sidan/innanför?!) på Cylindor. Jag har vänt på den up o ner. Finner ingen. Tror förra ägaren som ägde huset då. Tog bort etiketten. Tack ! Bästa !
Bronken skrev: Läst nånstans att det ska finnas nån modelbeteckning nånstans runt ugnsluckan (sidan/innanför?!) på Cylindor. Jag har vänt på den up o ner. Finner ingen. Tror förra ägaren som ägde huset då. Tog bort etiketten. Tack ! Bästa !